Dui Sets of FRP Launder System Completion

Celebrate Jrain hà compiu dui gruppi di FRP Launder Systems 

In solu 6 settimane, a squadra di produzzione eccellente di Jrain hà finitu dui gruppi di sistemi di lavanderia DN36m, cumprese lavatrici, effluenti, dighe, deflettori, supporti deflettori è accessori di supportu. Stu prughjettu hà dimustratu a nostra capacità una volta di più.

Per stu prughjettu, Jrain, cù u so bonu staffu cumprese vendite, ingegneria, produzzione, logistica è cusì, hà fattu l'ingegneria, a fabbricazione, u pre-assemblaggio, l'imballu è tutti i travagli necessarii da u principiu finu à a fine, è i lavatori finiti anu u apprezzamentu da u cliente finale.

Questi dui gruppi di sistemi di lavanderia FRP anu aduttatu a resina D411 è a fibra di vetru E per resistere à u mediu di serviziu è à l'esigenza di forza.

Sottu u celu turchinu è i nivuli bianchi, u sistema di lavanderia hè statu pre-assemblatu in u cortile fora di l'attellu. Tale travagliu di pre-assemblea hè di verificà chì i prudutti sò prudutti in modu currettu è ponu esse aduprati cum'è serviziu previstu, chì pò scopre ogni prublema potenziale s'ellu ci hè è risolve u prublema in attellu, è poi garantisce l'usu adeguatu di u cliente in campu.

Un sistema efficiente di chjarificazione è di filtrazione hè una parte essenziale di ogni stabilimentu di trattamentu. U clarificatore hè cuncepitu per a rimozione superiore di solidi insediabili in acqua, acque reflue è applicazioni industriali. E facce cuncavate di e sezzioni trasportanu u sedimentu versu una fossa di fanghi. Durante u muvimentu di ritornu, e parti in forma di cunei di e sezzioni scorrenu sottu a manta di fanghi, dendu trasportu continuu è unidirezziunale. Hè faciule da installà è mantene.

 

 

I nostri prudutti fatti nantu à misura in ogni dimensione o cuncepimentu per adattassi à i vostri bisogni, cumpresu vasche di fibra di vetru, vasche di lavaggio, vasche di clarificazione, clarificatore, raccolta è effluenti (lavatrici) sò custruiti di materiali FRP avanzati aduprendu u prucessu di lay-up.

 

 

1

2

DCIM100MEDIADJI_0285.JPG

4

DCIM100MEDIADJI_0288.JPG

burst

 


Tempu di posta: Ott-26-2020